Single is HAPPY

By mrs.bcc - Oktober 06, 2020

 


 

(Jangan gelak lagi.... 1..2...4... Haaa Gelak )

 

Single


Dulu aku inspired dengan orang single yang succesful ni,


Semua orang single aku follow, sebab masa tu aku pun single🤣 aku akan belajar, macam mana diorang “love myself” explore diri sendiri jadi lagi better, enjoy a life.


Lepastu seorang demi seorang kahwin, aku pula start broken balik😝 Lastly, aku follow diorang tapi berpada-pada.. atleast aku tahu, apa yang aku boleh adaptasi dari diorang punya life. Yang paling penting appreciate diri sendiri.


Setiap kali aku cuba explore diri sendiri, aku akan didatangkan dengan musibah & ALLAH kenalkan aku dengan surah AT-TIN, surah yang mengatakan tentang bagaimana nak  “personal branding”, mengenali diri, explore diri dengan lebih jelas dan lebih dalam.


Dari situ, aku memberi sepenuhnya kepercayaan aku pada ALLAH s.w.t dan diri aku. Sebenarnya, nak happy ke sedih ke, semua atas diri sendiri, orang lain tak boleh tolong, tapi mereka boleh help from advice. Whatever you want is your choice.


mrs.bcc : Single bukan bermakna hidup kau tak bermakna, tapi ALLAH bagi kau kelebihan untuk menyayangi diri sendiri, sebelum kau mula menyayangi & berkorban untuk orang lain❤️

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~