SLEEP WALKING V2

By mrs.bcc - Oktober 03, 2020


 
(sumber dari google)




 Aku ni jenis sleep walking, kalau aku penat sangat. Aku boleh bangun tanpa sedar, tersilap boleh sembang dengan family aku, tapi sambil marah-marah version.


ada satu ni, aku mamai bangun, aku ingat mama aku panggil, aku pun bangun dengan mata terbuntang luas, aku boleh cakap sambil marah- marah mama aku. ( adik aku masa tu, da pelik dengan aku, "sejak bila dia pandai marah" kate adik aku lagi ) lepas aku da marah-marah, aku tido atas lantai.  Lama kemudian baru aku bangun balik, tidur dalam bilik. memang pelik tapi itulah realitinya


Esok baru adik aku cerita, "kenapa marah mama, tak baik taw.. " aku jawap eyh bila masa marah mama pula?" (masa tu aku betul2 tak ingat) aku punya remind tapi aku tak ingat juga🤣 Last2 mama aku datang, "eyh adik ni tanya kenapa?" -sahut mama  "memang dia mengigau semalam, mama da agak da.. nasib dia terus tido atas lantai je, if dia terus buka pintu nak keluar malam tu, y tu mama risau🤣"

 so kami pun gelak besar, end of story aku semalam😅

Sleep walking fasa lain pun ada, nanti la aku cerita lagi, yang ni sleep walking + mengigau, ada tu version sleep walking minta kasih sayang lebih😝 adoii laa aku ni..

mrs.bcc : Dekat sini, sebelum tidur pastikan ambil wudhuk, baca doa & minta doa dekat ALLAH, harap hilangkan stress yang tahap teruk ni kat diri aku🙈 ok bye


  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~