Dhey IV

By cikwie - Oktober 27, 2020


 


 

today is the dhey.. 

dont know what to write about ... must do some writing on this entry. btw keputusan adsens yang aku apply untuk blog kedua aku tak lulus.. aha!~.. nak kena tunggu bape lama dah ni.. mungkin lagi sebulan.. disebabkan ta banyak yang singah kot.. nak kena create trafik untuk blog tersebut..

link : superdupperpicture

ari ni rase mcm ada masa nak menulis dan menaip entry yang baru.. apetah lagi aku ank membizikan trafik blogger.. haizz... entah laa bz ngan ape aku pon ta tau hahahahahahahh . sebenornya banyak aku nak cerita .. tapi ta tau nak start mcm mana.. huh!~ 

pendamik semakin naik kan? akedemik macm mana pulak? ahahah semua online.. bahaya jugak.. naikkan masalan sosial didalam media.. ahaahh better sosial di luar. hhah.. tak tau lah kan mcm mana..  dlu pon aku terjebak dalam sosial media ni.... lupe dengan real sosial di luar.. susah juga.. ta tau nak hidup bermasyarakat.. hahah sekarang ni alhamdulillah .. disebabkan mungkin kerjaya aku melibatkan org..

goreng pon gorenglah sembang.. selalu goreng ta hangus.. lupe aku mana reti masak.. ahahahaha. banyak perkara yang baik-baik yang berlaku dalam hidup aku ini.. Terima kasih.. kepada sesiapa yang sudi baca ni.. pengalaman mengajar kita ape yang perlu .. ape yang ta perlu.. ape yg kena buat ape yang xperlu buat memang mengambil masa.. but its slowly help.. 

sekarang ni laa kan aku sangat risau dengan pendamik ni.. hmm dekat area aku kedai makan dah di swab test.. kena tutup 30 ribulan baru buka.. itu pon ta tau lagi keputusan kedua.. semua pekerja dan tokey2 dah kena kuarintin di rumah. pakai gelang pink.. hahah mati kutu laa deme.. but.. bukan masalah mereka.. custmor mereka yang  mai sana makan..but anyws.. kita bukan nak penyakit kan.. so ini adalah salah satu tanda kita that mean wake up call.. muhasabah diri..

kadang2 ni hidup ni ada reson sebab ape.. aku pon sama.. manusia biasa. mesti ada silap. kena pastikan kita sentiasa sedar.. ape yang kita buat.. dan kadang2 aku pon ta sedar yang aku x buat ape2 ahahahhahahahahahh... ok laa semakin lama aku menaip semakin kemerepekkan aku terserlah.. konon entry ni nk jugak ber edukasi.. tapi ape kan daya penulisan aku ni mcm x berapa paham apa yang korang bace.. hahahah aku pon tak tau ape yang aku nak tulis..

wallahualam..


bcc : "wake up call.. we need upgrade and solid ur soul and mind.. amin.."


Thanks for Reading!

-------------------------


 🔥 Support 🔥

💵 Direct Donation: http://paypal.me/cikwie


🎥 Youtube 🎥

▶ Youtube : https://www.youtube.com/wietube


🎤 Social Media 🎤 

🐦 Twitter: https://twitter.com/cikwie

📷 Instagram: https://instagram.com/mrcikwie

🎭 Facebook: http://facebook.com/mrcikwie

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~