Biar aku bercerita II

By mrs.bcc - Oktober 05, 2020




(sumber dari google)


Sesak,


Benda yang paling aku tak suka, kalau boleh aku nak sampai semua tepat pada waktunya. If ada magic aku nak kenyit mata je, & sampai😝 tu pon dalam hikayat sendiri... ahaks..


Oh so, aku ni dalam bidang teknologi, so kepala otak aku selalu berfungsi dengan baik, kalau ada masalah sekeliling aku.. So aku nak cipta teknologi yang boleh mengurangkan kesesakan ni. Supaya semua orang boleh hidup dalam keadaan tak sesak macam ni, & ada masa untuk diri sendiri❤️


Aku teringin juga nak cipta, teknologi yang boleh mengurangkan masalah depression ni (mental health) actually, kehidupan kita sekarang ni hard sangat, sampai teknologi yang memanipulasikan hidup kita, tanpa kita sedar, kita tiada rehat & masa yang cukup untuk diri sendiri.. Doakan aku boleh cipta teknologi, yang boleh tolong kita mengurangkan masalah kesesakan nafas hidup kita selama ni k💪💪💪


mrs.bcc : Impian itu perlu, Perlaksanaan itu datang dengan impian, Jangan biarkan cakap kosong saja, biar kita jadi orang yang pandai cakap dan pandai merealisasikan impian❤️









  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~