Biar Aku bercerita

By mrs.bcc - Oktober 04, 2020





(sumber dari google)

Broken


Aku ni semua benda dan segala sisi boleh broken, contoh broken aku pernah rasa, broken pasrah cari jodoh😝 Nak tahu pasrah cari jodoh apa? 


Broken pasrah cari jodoh in business.. Pergh paling teruk aku broken masa aku nak cari smartpartner in business😭😭


Masa ni, aku masih lagi belajar screening people out there? Aku rasa dia ni, boleh pergi jauh untuk dalam business aku, so aku collaborate dengan dia. Tapi sekali, aku salah pilih orang.. Siap kutuk aku tak pandai buat design, padahal dia takut aku jadi lebih hebat dari dia. Dia bagitahu aku, aku akan jadi someone better🤣 aku pun apalagi, aku tahu niat dia nak jatuhkan aku. Tapi aku ni susah sikit, orang nak jatuhkan aku, sebab ALLAH bagi aku kekuatan luar biasa, setiap kali ada orang nak jatuhkan aku je, aku akan jadi lagi kuat & lagi better dari sebelum ni. Maybe itu cara push factor aku untuk aku berjaya, ALLAH akan hadirkan ujian kena hina, herdik dulu gitu..


mrs.bcc : "mulut binatang memang buleh tutup...mulut orang kita tak boleh tutup", itu pon aku dengar org tua tua cakap ....tapi kita boleh improve kan diri kita kan? so masuk telinga kanan, keluar telinga kiri, atau keluar kat mana2 lubang yang ada.. hahahahah  let’s move forward

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~