when the time hit the past

By cikwie - Januari 03, 2015

kadang2 aku terfikir juga

tak tahu bagaimana terjadi



walaubagaimanapon aku tetap mengingati

ape yang aku buat

ye. pagi bute2 ni lah

aku sering berfikir..

sekarang memang tengah pening kepala

nak wat macam mana kan?

biar dia berlalu dengan bebas

tertanya juga tentang diri

tertanya juga tentang disana

banyak tanya.

dan mungkin jawapan itulah juga

dapat aku menenangkan jiwa aku

itu pon ada jawapan

sehingga kini

pening kepala aku

takpe2 biarlah aku dalam prosess

prosess untuk menguatkan jati diri sendiri

reclaim my honor,

reclaim my strength

do what have to do

next..

the time hit the past

i be like this.

on this moment

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~