2015 :DUA RIBU LIMA BELAS

By cikwie - Januari 01, 2015

Huh... wahh.. huh...

pejam celik aku merasakan dah masuk tahun baru 2015,
pada tahun 2014 ini
banyak kenangan yang indah, pahit, manis..
ect ect bak aku slalu cakap 1001 rasa jiwa

terimakasih 2014 kerana
aku dapat merasai keindahan 1001 rasa jiwa.



sepanjang tahun lalu,
kalau aku nak menceritakan sesuatu, panjangnya terlalu pendek.
pendeknya bila dipanjangkan aku bercerita,

yang menjadi impak telahpun berlalu,
berserah dengan ikhlas dan rela

ia menjadikan aku dewasa dengan segalanya

dan tahun 2015 ini, aku kena ingatkan hari-hari setiap waktu saat detik bla.. bla.. bla..
aku akan mengharungnya dengan 1001 jiwa rasa juga.

memori yang indah 1001 rasa jiwa.

terima kasih 2014

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~