Sekatan

By cikwie - Januari 01, 2015

hmm bnyk beno aku dengar cite
tentang sekatan barangan yg di dermakan oleh dermawan di malaysia

kenapa jadi begini

hmm dah mcm negara israil dok sekat gaza,

kini di malaysia

hmm.. kenape leh jadi bgitu

ramai kawn2 aku dok pi sana sini

semua nye ckp macam tu


huh!..

ni haa. ada kawn aku dok sembang pengalaman dia dulu tahun 1997 ..
dia pon dok 2 hari atas bumbung

tanpa makan.

huh.. memang dia ckp payah..

hmm wallahualam

semoga. mangsa2 banjir dapat diselamatkan

tanpa mengira bulu

media bermain peranan

tak apa.

bila benar akan terbongkar juga rahsia

lambat laun..

ok. selamat tahun baru

tahun baru tadi tu..

aku dok tengok wayang.

rase malas pulak nak berpusu2

ehhh.. memang tahun ni takde ape sambutan new year

disebabkan bencana di malaysia

hahah ehh tapi ada..

ada..

ada..

banyk org india.. cina.. dan melayu

dok sambut dalam disco

hmmm..

yg melayu lagi.. nye.. meronda2

merempit..

haizz..

itu la realiti

semoga tahun ini 2015

aku dapat menyerikan lagi

jiwa aku

sebenarnya aku rindu

rindu sangat

sangat

sangggat

rindukan

2014.

p/s : btw  aku dah ada domain name :http://www.cikwie.my

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~