bila malam II

By cikwie - Januari 07, 2015

aku sendiri tableh tido, 3 bulan yang lepas sampai sekarang,
uh tido pon dalm 3 jam sehari
ape yang aku buat?
huh

aku sendiri pon ta tahu .. haizz
pening lew sampai sekrang

dahulunya ada org suh tido
memang kena pakse baru tido kot

haizz.. ape laaa sekrang ni

bila malam jiwa meragam

itu sebabnye pon agaknye la kan.

ape2 pon aku cuba tidur..
kalo sampai sekarang tableh tido awal..
haizz.. dah jadi penyakit da ni

ape pon ari ni aku rase lega selepas selesai kes Johor. ok client acpt dengan berjayanya. thank for the afford to supplier.. and my partner . pengalaman ini membuatkan aku lebih peka tentang kerja aku.. peka tentang persekitaran..

>>>> http://superb66.my

feedback itu penting.. aku take note untuk diri sendiri. hidup kat dunia pon dah macam business da aku nampak.. ..pikir2 balik.. hmmm takpelah  itu pengalaman.

for 2morrow pulak. bnyk benda nak kena buatkan.. tentang persediaan, time table untuk year 2015. myb aku akan join semua event kat ipoh ini. hmm nak tak nak kena masuk gak. hmm aku bukan suke pon.. tapi as business or pekerjaan aku ni aku beranikan diri dengan expose  diri untuk company sendiri.

semoga tahun ini berjalan lancar dan terus stabil.

~ah.. rindunye. aku ta malu mengakui. itu hakikatnye

bila malam~

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~