khamis yg kismis

By cikwie - Januari 15, 2015

rini huh memang ta senang duduk aku.. hmm mengantuk la kan.. ape nak buat.. ahhaha.. sekrang macam da sebati dah tido lewat bagun awal.. huh. tunggu minggu depan la pulak mcam ne nak sesuaikan diri



uhu kerja memang banyk ..kadang2 tade mase nak rehat.. ahhahah waktu rehat aku pulak lepak.. ape nyee... kan..

ok laa takde ape2 yg menarik.. ehh cop.. ada.. hmm tadi ada parent biasa laa. waktu rehat.. kengkadang aku dok perati je.. hahah gelagat diorang,., uhmmm mengadap phone. sampai jalan pon sambil ngadap phone.. huh

aku rase bayangkan lah.. kalotakde dah smart phone. mesti mereka..boring gile..  hahahahha ada satu lagi aku tgk parent.. hmm duduk lepak bawak mini Al-Quran, pertama kali aku tgk. hmm memang terbaik laa akak.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~