Hari

By cikwie - Januari 10, 2015

hmm sat gi aku mulalah melangkah ke musim berniaga, entah aku ready or tak ni, hmm terimakasih kengkawan kerana sudi bagi aku peluang yang agak berat bagiku untuk foloup.

ini berkaitan dengan tender sekolah berasrama penuh.. huh 5 buah skolah.. solid tender RM1.5 ~ 2juta. hmm.. aku ta mampu.. kumpul team2 pon rasenye ta mampu sampai tahap ni..

bukan tanak cube.. tapi kite pikir jalan kerja yang aku tahu risiko terlalu besar, aku ta mempunyai kekuatan itu. haaa..  takpe lah aku offerla kat kawan2 yang ada kantin skolah..
mungkin rezeki diorang kan..

haa.. diam ta diam.. aku juga terpikir.. ehh.. kerap kali pikir.. mcmana keadaan orang yang "disana"  sihat ke? ok ke?  makan ok ke? tak tau lah aku taleh nak stop pikir.

hmmm entahlaaa awk..

nak wat macam ne.. kan..

ape pon hari isnin ni terasa bahang stress nanti.. haaa.. tengok kepada keadaan sekeliling.. dan aku cube mengambil mood berniaga. hahah nak kat 2 bulan ta niage ni.. hahah taktau skill ada lagi ke idak..

rotate balik jadual tido paling susah sedikit.. dan mungkin mengambil masa seminggu unter bersesuaian dengan  persekitaran..

haa.. skrang ni laa rase nak demam je pon. tdi pon lebuh.. semua.. makan ubat pagi2 terus.. terjaga petang.. demam ni.. rasenye.. hmm gagahkan diri... jugak.. untuk menaip dalam blog ni..

mungkin wechat id aku akan release bulan 2 kot. ada msg dari service @ wechat .. hmm ok la jugak.. dapat juga id tu recover kan.. habislah info2 dlm tu.. chat2 list dlm tu.. haiz tu yg buatkan lagi rindu tu kan.. haiuzz...


ahh~ mula termenung.. jiwa sedang merapu... untuk menagih simpati.. ahhhhh tolong...


ok aku end cite ni.. grr

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~