Hari ISNIN

By cikwie - Januari 12, 2015

ahah, seperti biasa lah.. keadaan bebudak masuk skolah. mcm2 ragam yang ada.. hoho meriah sungguh suasana pagi ni tadi.., umm aku pon tidak kecuali kelam kabut jugak.. selepas lama bercuti.. sib baik skill masih ada.. hoho..


ape pon.. sekrang aku perlu sesuaikan diri setelah lama bercuti ni.. hhehe..ok gak ni.. rasenye letih tuh ada.. tapi keterujaan tuh dpt  menghilangkan rasa letih..

ok.. bab mak bapak pulak.. hahah aku usar2.. jugak.. tgk .. dengan smart phone ditangan.. hahah snap2 moment anak2 mereka bersekolah.. ahhaha.. memang aku  ushar deme tak lekang dengan smart phone..  ibu bape moden katekan..

hohoho ini baru cerita pagi.. entah petang nanti mesti +++++ kelam kabut nye.. sebab ada budak besar2. hmm.. mesti ta beratur punye hohohoh..

ape nak wat kan.. hmm.. nanti aku setup balik lah.. harge2 .. sekarang ni brang memang dah ,mahal.. hmm..

anywas.. bersyukur kerana diberi rezeki ..

ok pagi isnin yg agak malas hehehhe

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~