Pantas

By cikwie - Januari 06, 2015

Huh. ari ni memang semua nya client nak cepat,
ni pon kes johor pon ta settle lagi ni. esok rasenye clear sket mind. insyallah dipermudahkan lah. esk nak hanto barang yg baru sampai ptg tadi.

ni tadi ada job yg terlaju. buat baju.. 70 helai.. nak 7hb oh.. syukur rezeki yg masuk,
hmm tapi mengkut keupayaan. aku terpaksa tolak. kerana terlalu pantas. pengalaman membuat baju.. minimum days nak 3 hari.



kalo tidak. aku men hambik je.. hmm.. 1001 masalah akan timbul. baik lah kite tolak dahulu. bukan rezeki kita. takpe usaha juga lagi..

ari ni aku ta makan pon nasi lagi.. hmm last makan pagi tadi bihun.. haa.. patut la perut mule meragam hehehhe.

semalam gi cek berat n tinggi.. ok gak la BMI aku .. ho.. hmm aku rase na tambah lagi 3 or 5kg lagi hmm.. susah gak...


  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~