Terlupa kot

By cikwie - Januari 30, 2015

wah, aku dah lame tak update.. uhh.. entah kenapa. hmm terlalu bz sampai aku tak meluahkan jiwa. kat sini. nak wat camne.. mungkin jiwa sedang mendamaikan diri
aha.. banyak perkara nak disebut. tapi kadang2 takperlu lah menyebutnya banyak kali kan.

hmm ari ini hari jumaat.. hmm pagi nanti kul 4 pagi aku pergi ke kelantan dengan sepasukan.. misi bantuan. hmm diinvite oleh kawan aku.. hmm aku pergi sampai hari ahad. insyallah segalanya berjalan dengan lancar hendakNYA.

memang teringin menjadi sukarelawan. hmm kini aku dapat peluang. walaupon semuanya reda. hulurkan tenaga yang ada.. selepas ramai org yang berpusu2 gi misi bantuan banjir..

selepas melihat tantatif program misi esok. hmm nampak gayanya rasenye.. letih jugak hehehhe takpe... rasenye kami akan pergi tempat yang cerok..kelantan. hmm

ape2 pon.. aku tergerak hari nak meemberi tahu dlm entry ini

inysallah kalo takde masalah aku menceritakan serba sedikit bila aku kat sana nanti..

ni map serba sedikit perjalanan pagi nnti



  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~