Server DOWN...

By cikwie - Julai 04, 2019

(hasil carian google)


Tadi aku ada terpikir issue ni
tapi terjadinya semalam

hmm
semua org marah apa bila
Whatsapps dan Instagram

DOWN
DOWN
DOWN

bukan lagu
"DOWN JAY SEAN "

huh semua tak leh load
click sana click sini tableh load
nak stalker pon ta boleh

ahahahahahahahahha
ruginya kita
rasenya untung adalah telco
bab data dalam malaysia ni memang syarikat telco mengambil untung
sebab load benda yang takde makan data ooooo
lagi2 lah INSTAGRAM penyedut tegar


di negara luar
semua dah unlimited dah
then semua cas murah sahaja
kenapa malaysia masih mahal

malas nk bercerita tentang politik malaysia ni
malas sangat

ape yang kita boleh buat
setakat vote je

terbukti kuasa viral boleh buat ahli-ahli politik berkerja
tapi sampai bila?

kosisten?

Uh.. nak cerita server down lew..

bukan politik

Whatapps aku iaitu nombor peribadi aku memang khusus untuk aku berbusiness
naya la server down
kali ini aku rasa nak beli nombor yang baru untuk
privet number..

ahh.. sudah.. berapa sim card nak pakai ni
berapa duit nak bayo lak ni
macam macam kan

Dah boleh rasa dah susah pulak..
so macam dekat
instagram aku hanya untuk aku..
business dah ada dah IG nye
so kat situ takde laa konfius sangat
menjadi persoalan

kenapa ta privet?
hahahahahha
"untuk apa sosial media?"

yes aku tahu sesetengah perlu pribet
kalo aku pribet  ialah privacy dan itu xperlu tunjuk la
mean x perlu post hahaa kan

Berbalik pada tajuk asal
DOWN
server down sebab ape
kena bom  dengar cerita
kena hack dengar cerita

hmm mungkin diorang collect data manusia yang dalam dunia ni
mungkin
WORLD WAR III

Perang CYBER
huh
penat oii

Semua data dah digital
BANKIN PON DIGITAL

naya..

Ape ape pon semuanya dulu aku pernah merasa
merasa DOWN server
merasa PC rosak teruk

belom cerita DOWN jiwa
ahahhahahah!

wallahualam

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~