hobi

By cikwie - Julai 07, 2019

(hasil carian google)


pikir pikir kan aku nak cari lah satu hobi yang baru

sekarang ni dh jadi.macm dlu
benda cepat bosan

ahh
dulu ada entry aku rasanya cerita
yang aku ni cepat bosan

ada ada
tapi. x tau lah. tajuknya

memancing?
ahh x mau lah.. dulu. mase sekolah rendah dh mancing dh redah lombong ape. sume
pacat nek kt. tengkuk

hahahah teringat laa pulak
"pacat"
its funny but that memori
biarkan berlalu...

bab hobi ni aku pon takntau lah.. melihat semua org mesti. ad. benda kesukaan..

macam aku x tau ape yang aku suka sekarang

xmen game dh aku..
lepas raya pertama x. main dh game aku pon xde mood nak main mungkin sebab dulu aku memang suka main game


hah aku nyaris nak beli playstation hahaha terjebak.. dan aku tgok games tournament agak best

hampir beli dan aku pikir2 balik betapa taksubnya bila bermain game so aku x nak beli

sekarang ni aku berada di kedai makan sambil. mengarang entry ni ahh..
ape laaa kan


mungkin hobi aku sekarang mengarang entry blogger aku setiap hari
dan peliknya
xde sape nak baca


gelak2... 

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Jangan risau, saya baca.. Teruskan mengarang ��

    BalasPadam
  2. Teruskan mengarang ����
    Saya akan selalu baca ��

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~