Gosip

By cikwie - Julai 12, 2019

(hasil carian google)

Selalunya time2 macam ni aku bace komic
"mangga"
komic jepun lah, macam doremon tu.
tiap tiap minggu ada . maksudnya cerita komic tuk on going lah
semalam khamis yg selalu update. tapi aku selalu cek hari jumaat atau hari sabtu

ada notis yang manga selalu aku baca tu dia take a brake.
mean minggu depan lah ada siri baru.

pening juga.
dulu bersepah2 baca komik.
sekarang ni hanya 2 je kot.
yang lain tu tinggalkan dahulu
dan ada yang dah habis baca.. maksudnya cerita tu dah habis.

haaaa..
tadi angin kuat.. macam nak ribut
ni pon hujan segan2 nak turun.
mesti malam ni hujan turun dengan gembiranya.

tido pon mesti lena punya.

job pending masih banyak dan aku masih jugak sempat untuk menaip entry ni
ahhhhh
komitment laa siket kerja tu
AHHHHH

ye tau...
mood aku nak menaip.
insyallah sambil 2 menaip ni dapat idea untuk buat design

jiwa makin lama makin kosong
penulisan aku pon makin lama makin mcm x best
sebab aku tulis pon
rase tak best langsung entry.. sebab takde idea untuk diperbincangkan

kan...

nak gosip malas pulak.
mana la tau
ada org bace terasa lak hati
susah laa aku mcm ni

biarkan ada benda yang perlu cerita di public
dan ada benda yang perlu cerita sendirian
maksudnya.. pribet lah..

wallahualam.


pssst:BCC say: "aku nak kurangkan bercakap kosong"

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~