Dapat Idea

By cikwie - Julai 08, 2019

(hasil carian google)


Huh
idea yang mengarut
tapi boleh ke?

Aku nak Buat buku ape yang ditulis dalam blogger ni.
berkaitan dengan JIWA

Aku akan asing ke blog yang lain
ada beberapa blog aku yang ditutup
huh

memandangkan aku dalam areana printing
tak mustahil untuk mencetak buku kan?

hahahah
Sekarang ni kena cari material dan gaya bahasa yang betul
ikot kan aku pon bukan suka baca buku

nak beli buku pon susah

kalo baca komic tu .. rase aku slalu online je
itu pon

MANGGA
mean katun dari jepun

HMMMMM

kena start draft sesuatu kalo nak buat sesuatu
yang penting kumpul modal hangus dlu
sebab aku tahu
mana ada org yang nak beli
kalau tak promote kan?

ahahahah
sempat juga aku tulis entry ni
memang rasenya aku keje banyak..

EH.. laksa..

makan laksa dulu... ye..

pssst : BCC say : "aku slalu ada je idea tapi x buat... hippokrit sungguh"

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~