Junior

By cikwie - Julai 11, 2019

(hasil carian google)

Huh!~ semalam nak buat entry petang,
tak jadi keje bersepah2 pulak
takde masa nak pikir nak tulis entry
ape yang aku nak tulis pon dah lupe dah...

Haa Semalam maintainen pc pc yang ada kat sini
semuanya service

baru lah maintain pc tu
jaga elok2
dulu x berjaga
rosak baru nak tengok habuk ape sume..
ahahahahahah..

hmm
kalo bab aku lak.
kena jaga dari sekarang lah
tgok ape yang rase kosong
kena isi jugak pengisian dunia dan akhirat

Betul perancangan Allah adalah benar
kita kena percaya

Allah bagi kita banyak pilih
Buat jahat pon Allah ada bagi
buat baik pon Allah ada bagi jalan
dan kita pilih  ikot jalan mana
macam mana kita nak pilih.
kena belajar jugak.
agama.
*note for myself also

Malam semalam juga ada kami berdiskusi dengan "Junior" bukan nama sebenar
yang slalu mai melepak. menceritakan tentang ape terjadi padanya dan berbagai-bagai lagi
alhamdulillah lah datang sini boleh laa kami bantu mana patut

pada masa tu aku cuba untuk jelaskan cara pemikiran dia sekarang.
ubah cara permikiran

AHH dia terlalu NEGATIVE
so
kena di set balik otaknya

"Junior tu datang dengan masalah dirinya sendiri"
so kita tolong sedaya mampu

sekarang aku pon cuba la tolong

"Ubah gaya permikiran dia"

bab bab teka org ni aku rase aku dasyat
tapi salah teka
"AKU YANG MERANA"
takpe itu cerita jiwa yang lama..
xmo cerita

Pagi ni aku setup balik network2 dan  satu pc kena format so.. kena lah ambil file backup dan lain2.
insyallah harapnya ok


psssst:BCC say: "Aku pon pernah Terfikir KALAU...."


  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~