Iklan...

By cikwie - Julai 02, 2019

(hasil carian google)

Baru je semalam google approve
AdSense,

Hmm dulu dah buat tapi ta taulah xpakai kot. tu yang diorg tutup balik
kalau rajin click la iklan dapat laa aku 0.0001sen
jadi lah ada dari takde

huh..
sekrang ni aku terperasan yang twitter pon ada membuat iklan jugak
macam mana lah aku ta perasan padahal lame beno main
mungkin hanya link instagram ke twitter
sekrang ni tetibe lak rajin nak twit
sebab ape ye?

GELAK BERJEMAAH LAHHHH
hahahahahah

Mungkin kat situ akan stop buat sementara waktu
fokus 1 tempat je
aku cube blogspot ni

yang kat twitter tu
cuma nak buat iklan kat sana
aku nak try situ buat iklan
rasenya mungkin effective
disebabkan hasgtag

kena kaji balik cara iklan kt sana
padehal yang facebook pon x habis khatam lagi

sekarang ni aku belajar je mana yang boleh dipelajari
mana tahu ia berguna untuk masa depan

macam belajar kesilapan sendiri
kan...

AHahahahahah.. sekrang tgh blajar hidup la ni

ape pon hari ini hari

SELASA

Macam SELESA, tapi Bukan SELALU

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~