Plamoya Punnya Penangan!

By cikwie - Februari 05, 2012




AGAGAGAGa, Yeah.. pagi tadi saya telah berjaya membuat acount paypal GAH.. kena charge pulak RM11.02 hampeh.. tapi disebabkan aku nak beli brang dari
Terpaksa laa membuat account paypal.nih dia site  CLICK SINI!!!!!


bagus gak laa nak beli brang dari luar  terus... malas nak cakap laa kepada orang malaysia yg jual brang luar negara.. padahal kilang di malaysia.. kebanykkan sume nye CAKAP "BARANGAN DARI KOREA" haizz.. padahal dibuat dimalaysia.. bab gambar...  dia lain... dia DELIVER brang lain SIKIT cacat  nampak sanggat lah  mereka menipu secara HALLAL.

ye laa nak ikotkan.. baju sampai 60 80 ingget... aduh dari internet.. tapi dpt lain dari ape yg kite jangkakan..

WAHAHHAHA.... nk tgk sampai tak ke rumah bile aku oder. aku akan  oder.. gak.. hmm...

ape dia yg nak oder? ada laa... rahsia.. myb aku akan jual.. dan TAKE PICTURE brangan tersebut dan aku akan jual balik..

RASANYA BULEH KE?. boleh kot miahahahahah entah...


gagagagagag saje je update blog disebabkan "tadi aku datang kenduri  ada laa org tuh suh update" ye laa.. sok aku update ari2.

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. hahahah...aku kena pulak la....aku suruh update tp jangan la ckp xda fullstop wie oi...belasah karang...meh beli barang bagi aku...hehehe

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~