sana sini sinun

By cikwie - Februari 09, 2012

hari nie..(tadi laa sebelum aku tulis blog) letih nye.. entah sbb ape.. alahai.. aku tadi pon bagun kul 3pagi sampai laa LA nieh hmm.. tgk2 facebook.. intai sana sini .. macam2 org ada.. alahai..
kadang2 pelik.. sumenye na kasi tau orgkat fbook..  bengongke hape ke.. ahahah.. biasalaa yg aku view pon sumenye ikotkan hati je taruh status. otak ta pakai. kalo ada org lain bace? wahahha
 LANTAK korang laa weih.. aku takde kena mengenga ( tuh yg sikap orang skang? ) memang betui pon.. tak ambik tahu..

oklaa tadi aku pi 7e pi beli rokok  kenape laa pepagi cam gini rokok leh habis lak.. pas tuh aku lak tableh nak tahan la.. hampeh nye ROKOK.. bembaziran masa wang dan tenaga je... + penyakit je nieh "ape buleh buat"
hmm.. petang tadi... hmm.. rasanya "thaipusam neh ta abis agi.. abis jalan block sana sini" sesak? memang laa.. jgn tanye... "takpe aku rasanya" derang sambut stahun skali..takpe.. yang menjadikan issue nye,, hmm derang nieh tak reti ke kumpul sampah? gile.. hampeh.. berselerak mcam hape tah... tuh bab sampah... belum bab menjahanamkan tanaman.. hmm.. tuh laa bila da ramai.. biasa laa..  LANTAK LAA DIORANG TUH ADA PROFESION DOKTOR KE, PEGUAM KE, CIKGU KE, TUKANG MASAK KE, TUKANG CUCI TANDAS KE... bila dah ramai... sume menjadi SATU SPISIS !!!! spisis yg tak masuk akal....serupa laa... kalo DIORANG MABOK or DLM event dengar music  dioranG~ (base on pengalaman)

gagaggaga ye laa kite mengata orang.. kite pon serupa gak.. tuh yg aku nak ingatkan... pikiq dlu..  kdang2.. kite nieh pon serupa je MANUSIA jugak.. ye tak ye gak tableh cakap ape dah....

ok lah aku malas nak mengaarut nieh.. bukan org bace pon " kalo org bace pon buang masa je stalk aku nieh takde ape yg menarik"

HABIS TUH WAT PE BUKAK BLOG? "gagaggagag persoalannya kepada anda?"





  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~