Musim

By cikwie - Februari 16, 2012

Gagagag, musim demam sedang melanda dirumah aku, Ramai yg demam aku je yg belom rasa nak demam, aiya. memang ramai org yg demam skrang nieh, entah nyamuk punya pasai atau. memang perubahan cuaca yg menyebabkan badan tidak dapat menyesuaikan diri dengan cuaca, dan ia menyebabkan demam.



mana la tau aku bukan doktor pon. hmm. nieh aku nampak 2 3 minggu yg lepas  nampak laa jabatan kesihatan VECTOR sedang berkerja. ahahah . kesana kesini  kerumah org, dan mengeluarkan saman. hmm.. saman RM300 per SEKO jentik2. gagaga... rasanya laa aku main sebut je.

ok laa pepagi camnieh aku rasa nak tgk layout2 menarik untuk update log aku nieh. dah lame tak memodifikasi blog aku nieh. kena gak tahun 2012 nieh nak buat layout baru. hmm.. kadang2 rasa malas.. kadang2 rasa jeles tgk org punya blog. khakhakahkahka. tgk laa camne.. nnti.. aku akan try buat blog yg OK. lagipon. bnyk benda cooding aku nak save nieh.. malas nak buat baru.. agagaggaga!.

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~