buy

Sudah Terbang Dengan Susah Payahnya

By cikwie - Februari 10, 2012

AGAGA.. Bagun kul 430 la pulak arinieh. cam biasa la pulak update blog lagi. ha arinieh aku nak cite brang aku dah di Terbangkan. hmm rasanya 2 ari lagi sampai laa.. brang ape? gagaga barang yg aku beli kat sini nih
CLICK SINI LAA BELI <--- sini.. akuleh tolong belikan.

hmmm ari2 bukak mail nak tgk diorang update tak, hmm.rasanya lagi 2 ari brang akan sampai laa tuh. ye laa mane tak TERUJA.. wakkak 1st time beli. hmm next time brang yg aku akan beli sure takde dlm malaysia.. hmm lagiponlaa kan.. kalo bab beli brang dari luarkan.. aku rasa... rasa2 laaa... jgn beli makanan  KHAKAHKHAKHAKHAK!. bukanlah..
hmm kalo bab beli baju.. aku tak konpiden..sbb ape.. alahai.. derang cetak je.. design je lain.. hmm tapi harga sampa RM60+ beli baju.. hmm rasa mahal lak.. sbb shipment fee diorang..  bek beli kat malaysia laaa.nasib baik aku bukan org gila sukakan patung2 kecil2 banyk tuh.. PPT laa  derang jual mahal di malaysia.. memang brang camtuh mahal pon. hmmm.. LEPEAS NIEH aku rasa aku akan membeli service internet .. alahai.. yg buat premium. ape saje yg premium.

brang2 luar nieh ikot SUSUT NILAI MATANG WANG DUNIA. ah.. semalam aku cek harga lain... arinieh harga lain.. kalo  murah lagi takpe.. kadang2 mahal!!... gile.. tapi aku dpt tips. dengan sendiri.. hahahah RM tukar USD tukar YEN... baru murah....  KALO RM tukar YEN terus mahal kot..

skrnag nieh da tulis tak bnyk ppon.. tapi da melangut nak tulis ape da nieh. skang nieh tgh melagut tgk brang yg tak mungkin aku beli!!

anda takde brang nak beli ke? ape dia? aku takde duit nak kasi adiah laaa!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. ko ni wie bazir duit je beli figura tu...haih..bg aku pown xpe

    BalasPadam
  2. bukan figura tuh laaa.. ada laa menatang lain beli!!>.. figura tuh cuma contoh!1

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~