Ter....forgot

By cikwie - Mac 21, 2012

Gagagga dah lama aku gagal memenuhi janji2 manis kepada diri aku.. iaitu mengemaskini blog. aahahaha. ceh.. hmm memang laa aku nak update blog kalo boleh setiap jam nak tulis..gaggaga. alahai.. banyk benda nak cerita.. tapi tableh lak nak cerita.. sbb..bukan info pon yang aku nak cerita.

bab bab hari2 biasa nieh.. nak cerita pon bohsan.. kalo cte pasal orang lain.. katenye nnti mengutuk pulak.. bak kata orang GOSIP agagagag. lain orang lain rambutnya... wakakakak..OK lah aku buat rumusan ringkas pada hari2 yang lepas2 ok..

cam gini lahh.. skrnag dah ada WINDOWS 8 yang baru keluar... kalo rasa2  nak pakai leh download.. hmmm percuma untuk setahun... nieh dia link dia.. http://windows.microsoft.com/en-MY/windows-8/iso .

Windows 8 Consumer Preview ISO images
Windows 8 Consumer Preview ISO files (.iso) are provided as an alternative to using Windows 8 Consumer Preview Setup. If you are on a PC running Windows and want to install the consumer preview on another partition, another PC, or a virtual machine, we recommend youdownload Windows 8 Consumer Preview Setup and use the built-in tools for converting an ISO image into installation media, such as a DVD or USB bootable flash drive. You can find additional information, including a list of supported upgrades, in the FAQ.
Note before you download: Windows 8 Consumer Preview is prerelease software that may be substantially modified before it’s commercially released. Microsoft makes no warranties, express or implied, with respect to the information provided here. Some product features and functionality may require additional hardware or software.


haa.. skrang nieh musim orang mencolek2.. . haaa.. jgn inggat budak je kena kidnap... haa... menyeramkan lah... baca paper ngan tgk berita... ah...

haa skrang nieh hujan pulak petang.. hmm.... lagi....entah aku pon dah lupa rumusan aku nak tulis ape. hmm...  tgk lah nnti2 aku ada masa aku carikan bahan bacaan yang berguna... hmm bulan skang nieh aku rasa mcam nak update pon..

pape pon.. skrang nieh berkemungkinan juga.. aku akan membuat satu group  di facebook...  hmm tajuk dia  menarik  "RAYA" hmm sape rasa nak parsitipet nieh...  hmm  rasanya group tersebut untuk share alamat rumah supaya senang menghantar kad raya..   SAYA MALAS NAK GUNA MAIL OR APPLICATION ATAU JUGA SMS.. hmmm **** dahh tentulaa privet nye group.. hmmm.. gamaknya ada tak org akan buat group cam gini? hmm  skrang nieh pon aku tgk pikiq camne syarat2 nya... supaya tidak diganggu oleh makluk2  yang tak berkaitan... dan privesi  orang yang berada di dalam  nya...

itu hanyalah cadangan aku .. hmm gamaknya ada ke org nak masuk kedalam group tuh...

p/s http://cikwie.blogspot.com says : "jauh lagi puasa....ada sape2 nak raya?"

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~