Panas+Sejuk = demam

By cikwie - Mac 06, 2012

agaggaga. Uhuk2.. hmmm tuh laa pasai berhujan.. berembun pagi.. terus aku demam skrang nieh. hmm.. haizz nak update pon rasa malas.. tapi kan ape nak buat... demam skali2 skala ok ga kan... semalam jugak laa da org sembor2 nyamuk adeh issue denggi ta habis lagi di resident aku nieh wakkaka.



Hmm nieh haa.. mungkin aku terlalu makan junk food menyebabkan aku saket tekak skrang. slurppp... demm running nose aku nieh.. rungsing laa pulak... cis.. ape 2 ape pon korang jage kesihatan wkakaka....
hmmm panas nye ... demam nieh... kadang2 sejuk...

dah nak muntah da makan pas habis nieh tamo layan benda nieh

hmmmm stock bnyk nieh bila gamaknya nak habis.

semak samun di hadapan lapy. damm.. Ppt laa aku kurus!! makan junk food



p/s : http://cikwie.blogspot.com says : "Ahhh sambil2 running nose aku macam air je kuar.. sambil makan  potato cips. hmmm terase taksedapnye potatonieh!! "

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~