Mode Merapu

By cikwie - Mac 15, 2012

agaggagag, long time  no see aaa? hmmm adakah? ada ke? memang takde kot.. takpe aku buat blog nieh sentiasa angkat bakul sendiri. aha memang aku dah lame tak update lew pulak.. sekian lama menyepi.. banyk benda nak tulis haizz..ssh lew demam. alahai.. kalo masuk hari jumaat nieh.. aku ta sihat lagi.. sure lah dah seminggu nieh aku demam..

Tuh laa pasai mulut aku masin kot.. ada ari tuh aku ckp kat mmber aku.. kalo aku nak demam biar lah aku cuti ... DAAAANGGGG kan da kena demam... takpe rasanya.. hmmm saket nieh mengigatkan kita... YE YE.. masa saket nieh laa SUME benda INGAT.... terutama kepada YANG MAHA ESA.  oh man...

ha.. berbalik kepada blog laa yg aku kadang2 BLOGWALKING ceh wah guna istilah nieh sejak 2 menjak aku seirng membaca blog org.. wakkakak. kebanyakkan org malaysia.. laa kan aku bace.. yang paling kerap aku dpt lihat adalah  pasal keagamaan. ya.. memang salah satu altenetif baru berdakwah. persoalannya.."Adakah mereka membaca dengan hati yang iklas.?" ye laa ak baca2 juga.. tapi saya memilih tajuk

Pelikkan? masa saket2 nieh laa penulisan aku macam gini. tuh laa BETOI . saket ini mengigatkan KITA!. wooo.. hmmmm.. aaaa... ok laa sat gi aku nak pi berjalan2 nieh  tgk ape yg best dalam blog.. hmm walopon blog aku follower sikit.. hopely bnyklaa stalker2 ... best ape KITE JADI INVISIBLE huahahhahaha..

takpelah...len kali saya letak cooding untuk view sape saya punya reader or blogwalking  JENG JENG JENG


http:// cikwie.blogspot.com says : "angkat bakul sendiri penuh ngan air kalo jatuh memang best laa haizz aku takmo angkat bakul. MODE KESEDARAN"

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~