Beratur dan ...

By cikwie - Mac 02, 2012

gambar yg dicuri dari google.

ggagaggaga knape lah aku bila nak pi bank comperm lah dia MAINTAINEN. dah 3 minggu da nieh.. aku pegi bank ari isnin ngan jumaat asik2.. ada laa lori security yg SEBOK2 maintainen pulak. waktuh yang sama lak tuh. UH.. kebetulan atau tidak? hmmm  3 minggu da nieh.. hmm.. memang waktu "TUH" kot diorang buat kerja


 haiz. kepada PEROMPAK leh la juga buat homework  jadual mereka sama saje.. cume GUARD dia je berbeza. khakhakhakha aku bukan suh korang merompak saje je buat lawak. hmm  dah le kena beratur panjang. hmm mesin ada 1 je. ceh.. pas 2 ada mesen yg baru bukak sume orang didepan aku berebut2 nak QUE. sana,.. aku

aku tetap sabar ngan line aku.. wahhahaha memang pon.. MESEN tersebut tergendala kembali wakkaka.. aku BERMONOLOG wakkakaka... TAMAK lagi!! tamak.. nak cepat.. TABLEH SABO ke? ahahahahah..  2  org di depan aku pi line sebelah.. wakkaka dah mudah kerja aku.. cepat sikt.. wakak org yg sepatutnya di hadapan. kebelakang juga..

Tuh laa sabo laa kalo dah beratur ikot 1 mesen tuh.. biar laa sabar.. kasi peluang org lain beratur kat sebelah.. ahahhaha.



p/s http://cikwie.blogspot.com says : " kesabaran itu malas "

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~