Target

By cikwie - Ogos 13, 2019

(hasil carian google)

aku dapat target yang baru
lebih besar dan insyallah

aku akan tetap berusaha
walaupon jiwa ini sentiasa berada dalam keadaan terapung
aku akan cuba untuk stabilkan jiwa ini

aku terus berusaha untuk teruskan perjuangan aku

doakan aku
supaya
aku akan terus
maju

bukan untuk membuktikan
aku ini berjaya

Alhamdulillah ramai yang berdoa
untuk aku terus maju

semuanya atas kehendahNYA

insyallah aku akan terus beristiqomah

permulaan yang dahulu aku harung akan aku hadapinya lagi
dengan pengalaman.

aku terus berdoa
untuk menerima redha Allah


wallahualam

pssst: BCC say : "... no one will look at me until they notice who i become after.."

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~