Welcome 2020

By cikwie - Januari 28, 2020


(hasil carian google)



Assalamualaikum

Kembali Buka Entry balik , tapi new entry, rasanya lah.. tapi aku tak close entry yang lama biarkan disitu. selalunya aku tutup sekarang aku biar bukak.

ape pon sekrang ni. Ok laa.. but sertain time its not good. aahaha
takpe takpe semua nya cerita.. ada kena mengena.. terkena.. ada takde kena mengena.. hanya meneka.

The 1 st month of the year kan.. ia sepatutnya the good start from me.. kan.. tapi tak berapa nak berjaya pon. just let it be..

the same situation the same reason. aku tutup blog ni .. aku tau sebab ape.. aku cuma bagi ruang aku untuk fokus. dan sekarang ni ruang fokus dah ada balik cuma.. biasalah setiap perkara ada yang kita teringat kan.. so normal.. takde masalah

tentang penulisan aku ni aku rase biar mcm ni biar org tak paham tunggang terbalik..

aku pon terfikir kenapa ak menulis balik nie?

aku pon tak tau.. sebab ape pon aku tak tau.. lame sgt tak bercerita. kot.. bercerita lah kita di tahun 2020 entah lah takde sape yang agaknya nak membaca.. pon.. kan.. tapi tulis je laa.. mana tau disini dapat juga idea untuk kerja2 aku ni

2020 ni dikejutkan dengan virus baru.. yang melanda di china..
hmmm.. tak tau nak cakap ape.. business vaksin kot..
ape yang ada dalam wayang .. cerita tentang2 virus ni dah macam betoi je..
aha..  terpulang lah

taknak cakap banyak dalan 1st entry 2020 nii.. sebab aku pon tak tau nak memulakannya mcam mana.. taktau ape material aku seharian ini..

dah 3 bulan stop menulis.. rase cepat je.. 6 bulan.. sepatuh tahun dah.. cerita.. terngiang2 lagi di otak ni.. nak wat mcm mana.. itulah kehidupan.



pssst: BBC say : " Ada kalanya aku jatuh terbaring taknak buat apa2 just dok diam dan recall my strengh to step one by one each day."

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~