tempah

By cikwie - Disember 02, 2014

aha. sejak musim cuti skolah ni ramai memember yg khawin.. tahniah semua.. semoga kekal hingga hujung nyawa. hohoh.. skrang ni ada org telah menempah aku sebagai pengapit. aha.. 2 org mmber yg suh aku jadi pengapit..


hmm entah laa camne perasaan menjadi pengapit ni.. ahha ta pernah2 jadi pengapit.. dulu pon aku di offer oleh kawan2 terdahulu menjadi pengapit.. aku ta yakin disebabkan public figure aku ROCK habis.. berrambut panjang.. dan. kurus.. ahhaha

memang aku tolak disebabkan penampilan aku.. boleh menjejaskan suasana majlis dan menjadi buah mulut pulak.. ahha ye tak? biasa laa aku dulu berambut panjang.. dan aku tau perbezaannya..

mengikut pengalaman aku .. berambut panjang.. memang org memandang sinis.. ha.. takde sape nak tegur.. hohoho aku mase tu nampak rock sgt2. hahah skrang berambut pendek nampak juga perbezaannya.. KINI.. aku buat lagi pendek. a.k.a botak.. hahahha

pon dpt perspective yg berbeza hohohoh ok..

ada khawin tahun depan pon di request oleh mak pengantin suh aku jadi pengapit.. haizzz.. seperti bisa aku mesti menolak.. hahah dan ckp takde ke org lain? hahahah umm.. dia ckp dont worry fully sponser.. nak ukur baju je hehehhe... nak kehulur kehilir. nak kena praktis ni

macamne nak jadi pengapit???

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~