Oh tidak..

By cikwie - Disember 01, 2014

aha.. semalam punya cite ada bnyk oo..

ok pepagi aku da kuar.. walopon aku balik malam sabtu ritu kul 5pagi.. takpe2.. ahha asalkan bagun pagi.. hahah biasa laa minum air untuk sarapan.. then.. sambung tido sampai kul 1tgh ari ahahhahah pastu bagun kul3 ahahha.. bersiap2 untuk berjalan


berjalan ke mana? gi makan satey je.. hahahah kat parit.. jauh gak dari rumah aku.. ahha aku n geng2 aku pon gerak dlm kul 5. ahahha

ni nak cerite dlm perjalanan ni.. ahahha.. ye laa.. dlu aku mula ta percaya..ahahah tapi memang terjadi depan mana pon.. hahaha..ni bab rase da macam biasa je dikalangan org. tapi benda ni aku rase impak dlm jiwa aku sendiri..

hahah.. babnye.. hmm sory to say sy agak kasar sikit bahasanya... "beromen dlm kete"
oh tidak.. itu yg tidak tu.. hmm.. dlm trafik light merah pon jadi.. bercumbu.. oh.. ingtkan tinted kete kiri kanan ta nampak? yee.. memang ta nampak..

kami dok dihadapan kete belakang.. ahhaha.. drive tegur "weh weh.. tgk kete blakang awek tu.. " kami pon noleh blakang.. "uhh semua sebulat suara " awek cun.. comey..  .. pas tu mula tertanye.. ehh awek tu lentok blah drive..  sambil pegang smart phone tunjuk boyfren dia hoo.. mula2.. tgk2 je.. pas tu si boy mula lah merapatkan muka nya di muka awek itu.. then.. as u know or did't know.. awek tu yg respon menciom hmmmm.. deme ciom laa.. pepuas..

perh.. aku mcm ta percaya.. awek tudung litup.. hmm muke dipercayai oleh mak bapak.. hanyut jugak.. hahah..  mula laa kami bergosip dlm kete.. "ehh satu tgn je pegang stering kete ke tu..  mane tgn lagi satu pergi ?? " hmmm malas nak buat persimpulan sendiri..

takpe la bio la deme yg dpt dose.. tapi ikotkan aku mengatakan disini disebabkan peristiwa ini.. aku rase rase sgtttt sgttt.. risau.. risau.. ye la.. aku ada adik perempuan.. aku ada akak.. aku ada anak sedara perempuan.. hmm.. risaunye..

memang impak dlm jiwa.. sampi la aku terpikir.. kalo aku ada anak perempuan camne?
besarkan?? hmm untung juga kepada kawan aku yg dok susah nak gi jumpe awek dia.. bagus jugak mak bapak awek dia..

haizz.. bak kate kawan aku " hangpa gi studi bercinta ke pon?" aduh.. lagi satu kawan " dlm kete je wat onar.. ape kes... gi la check in hotel" kami semuanya bergurau kasar dlm kalangan lelaki..

bukan nak bercakap tentang jahat atau buruknye aku, ngan kawan2 aku.. tapi itulah realiti sekarang.. zina is free.. merate2 tempat..

risau risau.. sampai aku ckp "tak percaya lew perempuan bertudung itu.."
nak positif kan diri aku setelah  berfikir.. lama jugak aku pikir tntang kejadian tu.. "aku buat konklusi positif... "deme da kawin da tu tak pe biarkan"

kalo nak pikirkan darksite kejahatan semuanya.. tempat2 maksiat aku dah tahu.. ah.. bukan aku tak tahu..aku cuma hindari kesemua tempat.. tapi Y atas jalan raye pon aku nampak..

itu yg tableh blah..

kesimpulan disni.. "lelaki mencari peluang.. perempuan please behave.."
kalo ada pegangan teguh.. tau baik buruk.. tahap2 pergaulan  insyallah ..
kita berdoa , hindari dari itu semua..

ok.. sampai da destinasi makn satey..
kami oder.. 20 ayam 20 daging 10 kambing 10 perut...
mkn 4 org.. hehehhehehe

lepas tu balik ke ipoh.. then terus je pi beli tiket wayang cite Penguins of Madagascar .. normal... hahahah gelak je dari mula.. best..

ehhh.. belom cite bab dlm wayang lagi.. ahah.. lain kali lah aku cite..
hmm.. sebenarnye aku malas nak cite bab-bab ini.. tapi.. ye laa kan.. serius peristiwa tu menjadi impak dan mengubah perspeksi aku...

wallahualam..


  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~