Lewati masa lewat

By cikwie - November 18, 2014

uh baru sekejap tadi aku balik dari keluar rumah, yes.. mmg ta cukup tidur. oh.skrang pn tgh mengadap lappy ni. dengan line internet yg agak lembab disebabkan sebatang dahan patah selang 2 3 rumah menganggu cable tepon. entah laa agak nya sbb tu kot

yes. sekrang aku lewat tidur.. komperm2 la bagun pon lewat sikit. dlm 20min. aha.. nak taknak kena bagun.. lewat jugak kerjanyapon. umm. mcm ne lah lakau aku ta tidur. hmm mesti tableh kot.


komperm bintik2 nyamuk dimuka mula tumbuh. tak cukup rehat laa. ni pon ada sebijik bintik nyamuk ni.. bile laa dia nak ilang.

sembang pasai lewat. aku pon sering juga lewat, tak tau ap yg pantas.ummmmmmmmmm. masa sekrang begitu pantas kot. keee disebabkan umur melewati pergerakkan menjadi lewat. khakhkahka

penulisan skrang ni aku merapu je sikit. takde tempat nk merapu. chop2 chop. tak tahu la sampai bila aku cuba kosisten dln menulis blog gaya cincai ni.

ikotkan entri lame aku uh.. penuh dengan warna. kecil besar. dgn tag. ahhahha.. sekrang ni sudah lewat. haha malas semuanya.

kalo nak menceritakan ape yg aku buat seharian ummm best gak.. ahahahaha.. tapi takdemood rini. sebab mendung kot.

yes. ari  ni aku bnyk diam entah  knp..demam? ahahha tak tau pulak.


ok dah lewat da ni. tidur dlu.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~