Achoomm.. achom

By cikwie - November 26, 2014

aha arini tetibe dtg mood nk mengemas, aha.. major huhu.. penuh kertas2 dan mcm2 plastik yg berada dlm bilik.. huhu alang2.. mop lantai bersih kipas.. sawang2 pon di kemas. hoohoh baru rase clear jiwa .. rasenye  huhuhu


luas lagi bilik ni. aha.. aku rase nak tanam pokok cactus dlm bilik ni. haa.. takpon pokok yg takde tanah tu.. letak kat  tepi tingkap. rase nak bela ikan tapi malas pulak nak jaga. huh.. sini penuh ngan barang electronik.. ssh pulak yek

ponat tu mcm biasa la.. tgk laa nnti ada modal aku nak gi cat bilik ni.. part by part.
haa.. baru rase tido qualiti .. hahahh kali ni da 6 kali aku ubah tempat tidur.. hahaha.. spective yg baru.. sama juga tempat aku wat design.. hahah dpt jugak tgk sudut yg baru..

well everting nampak perubahan dan baru.. tapi.. eehh... ada jugak tapi.. heheh.. jiwa tetap sama. walaupon malu mengakuinya.. tapi itu lah realitynya..

hopely kesemuanya berjalan lancar. aku bernafas baru setelah mengemas bilik yg semak arini. humm..

esok haraplah cerah aku nak wat laundry.. huh...

ngeeeee~ mandi sat badan da belengas ngan habuk.. hohohoh.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~