Diantaranya.

By cikwie - November 17, 2014

assalamualaikum,

entahlah. setiap kali memikirkan. kadang2 membawa kebaikan. kebanykkan aku cuba berfikir secara positif. mmg patut aku mcm gini. sentiasa membawa diri di dlm khalayan dunia.


hari ini isnin, ku ucapkan. dan mungkin di tunggu? esok lusa? terpulang. urrgghh.. mendewasakan setiap hari. tetap aku tak dewasa. baru aku terpikir tadi. perlukah aku setkan minda aku. perbuatan aku. dan gaya aku seperti dewasa?

terlalu besar kontek dewasa ni pon.

ta tahu. nk menceritakan ape yg terbuku. walaupon itu sume subjektif.tetap ada platform untuk aku memberitahu walaupon dengan gaya simbolik dan macam hape ke..

ahahaha.. baru sekarang aku tahu.

aku mmg mcm ni.

tidakkah aku berterus terang?

senyum tawar? gula tambah.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~