Hadiah Aku untuk Aku 2009 Release

By cikwie - Julai 22, 2009

Dibuat pada : Saturday, July 26, 2008


Tajuk : Hadiah Aku untuk Aku 2009

Current mood: artistic

Category: Writing and Poetry

Aha Dah lepas buffday aku dah nieh..terasa pulak tua sanggat ! betul ka? memang laa aku rasa cam tuh. pikiq skrang pon rase cam bodo je nothing improve sejak setahun lepas.. wow.. skg dah tertekan..mane taknye takde wat pepon..

Tgk org nieh tgk org tuh.. mereka sedang berubah.. waaaaaaa camne erk.. Jeles? memang laa mane tak jeles.. adeh.. sebelum buffday akur ase nak tulis blog tapi selepas buffday aku tuh sume yg akunak tulis sume dah lupe .. ape leh buat!!!!
jap aku pikiq balik nieh ape nak tulis blog nieh.. merepek cam beksa ka? hmm. tak tau lak.. hmm aha... aku igat tajuk blog yg aku nak tulis tuh.. Oooooooo "Hadiah harijadi" baru iggat..

ok laa aku cerita tentang harijadi laa.. hmm.. same je cam tahun lepas.. takde bezenyer.. huhuhu.. myspace jadi platform tuk kasi tau diorang hari jadi aku.. hmm.. bagus jugak.. org skrang nieh suke lupe.. wahahahah same cam aku.. suke sanggat lupe just .. buat2 lupe.. ke.. uhuhu
berani or tak sume nyer bergantung kepada aku kan? hmm memang laa.. sume org cakap cam tuh.. tapi aku tak buat pon.. sebenarnya banyk aku nak tulis nieh tapi aku rase.. segan nak tulis or.. nak cakapkan.. sumenyer rahsia pribadi aku.. or pemikiran aku hanya tuk aku.. tableh shere.. ye ke? hmm.. skrang nieh pon ari pon nak hujan... uh gelap semacam je.. hmm.. mood nak tulis pon takde.. skrangnieh pon bukan tgh2 malam yg kepala aku leh berfikir secara mendalam.. adeh.. so aku rase blog nieh tak sesuai tuk dibacakan kepada sume user di myspace nieh aku rase.. aku release blognieh pada tahun depan.. skrnag nieh tahun 2008 26 julai.. hmm maybe next year aku open tuk reader ..
nieh lah hadiah harijadi aku di tahun depan.. aku perlu baca.. dan perlu menghayatisemua yg aku tulis.. kerana.. hadiah nieh tuh aku.. aku memang patut .. membaca..

pelik? memang laa.. rase cam tulis wasiat tuh diri aku sendiri.. hmm perlu kah?

sampai disini lah wie.. aku menulis blog nieh tuk diri aku.. danmungkin aku tau ape perasaan aku sebelum nieh dan semuanya..semuanya... perlu berfikir.. dan berubah ke arah mase depan...







-wie



*hadiah ku untuk aku
**suma Tuh di buat pada tahun lepas di simpan di Blog myspace huahahah 2008 26 julai



Sekrang nieh aku sedang menulis Hadiah aku pada tahun 2010 (baru release)

Anyw  This is Banyak Cakap Chronicle ~ berfikir tentang hadiah tahun 2010

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. wahhhh *kagum*

    setahun diperam tu.. bagus2...
    tp sedey la plak jd mcm wasiat.. huuu~

    BalasPadam
  2. cikwie..
    sori lmbt wish d blog..
    epi bufday eh abgkuh!
    :))

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~