Buat benda yg sama Hari yg berbeza

By cikwie - Julai 10, 2009

Ok laa dah lame tak post blog.. aku merangkumi satu mnggu nya cite.. wahahah...
Sejak isnin aku demam kot ... maybe effect mase aku makan supliment kot.. wakakkaka skrnag nieh tinggal batuk je yg tinggal  ades susah tol nak baik sbb aku nieh smoker.. huhuh

dah 3 ari aku batuk + aku skrang sedang makan cekelat wahahahah rase tensen batuk makan je ape yg boleh menyebabkan batuk baru aku puas ati batuk. Bab makan ubat batuk aku dari kecik tak suke makan ubat batuk.. dah laa kaler warna itam berangin lak  tuh adeh.. muntah oo.. huhu skrang nieh aku tak pi lagi makan.

Nieh haa aku nyer status kot

ISNIN  9:56 AM Jul 6 : (cikwie.blogspot.com) Pembuka Selera Minggu | Kerja Jgn Malas | beransur pulih..ahh malasnye dah lepas cuti niehat 
SELASA -10:17 AM Jul 7 : (cikwie.blogspot.com) ADA pasar malam | Takde ape menarik semasa berkerja | Ok je... batuk2 pulak adeh  
RABU- 7:43 PM Jul 8 (cikwie.blogspot.com) LAMBAT NAK MAMPOS | Menarik semasa kerja sumanya lambat | Batuk makin serius xsuke makan ubat batuk tak sedap langsung
KHAMIS - 11:19 AM Jul 9  (cikwie.blogspot.com) Ngantuk laa | Kerja sambil lewa Terasa Bodoh jgn kerja ngantuk!! | Batuk xbaik gi. Ubatnya ialah cekelat .. makanan yg boleh menyebabkan batuk

JUMAAT - 10.10 AM Jul 10  (cikwie.blogspot.com) Bnyak kerja | Hari Yg Cepat !! | Batuk xbaik Gi.. esok aku makan ubat batuk11 minutes ago


Tuh laa aku punya update.. but ari nieh..  rasanya nak hujan kot..Badan tak sihat rasayan memang kosong idea laa takde nak wat gambar.. kadang2 neh pon aku rasa.. sbb kerja aku kot aku takde idea.. maybe.. takdemasa nk pikir wat design.. mayb dapat buat design kalau aku betul2 kerja sebagai disigner.. wakakak
tapi nak wat camne.. computer nieh lak banyk masalah..  screen dia pon gelap ape nak buatkan.. 


Hmm esok sabtu ape laa aku nak buat agaknya?


Banyak Cakap Chronicle - Dalam Kebingungan

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~