Demam Cam Tak demam h1n1 ? gile

By cikwie - Julai 17, 2009

Huh rasanya dah lama tak menaip ( dlu menulis diari "geli ooo" acah je takpernah tulis diari).Ahaks sejak kebelakangan nieh aku rasa kurang sihat laa pulak. Rasanya Dah sihat je tapi rasanya macam tak sihat je.. buat itu x kena buat nieh tak kena.. Stress kot.. wakakak maybe laa kot.

Kadang2 aku pikir la kan mungkin aku nye self konpiden ilang kot.. .. dah tak kompiden ape2 dah nieh .. nak wat camne lak nieh.. wooot.. aku ikot flow je.. lembik rasanya.. waaaah.. Cam gini laa kot.. mayb aku layan saket kot jadi cam gini.. slalunya aku mana layan saket walaupon aku demam lantak pi laa demam KELUAR rumah tetap keluar.. wakakakka .. Rasanya dah Tua kot tuh pasai jadi cam gini.


aku surf2 internet dapat ayat cantik saje je post wakakka
"Berdiri bukan takut pada tumbang.. berlari bukan takut pada bayang.. naik bukan memijak lawan.. hebat bukan menumpang kawan.. bangkit dengan pendirian peribadi.. maju dengan kemampuan sendiri...!-!" cayalaa wie wakakkaka

anyws this is banyak cakap chronicle :~ aaahummmm

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. kmu dmm lg cikwie??
    bhya neh..
    jmpa doc meh..
    xpon.. meh ak cucuk kmu..
    ak neh pon pakar bab2 cucuk org kne h1n1 ne..
    wahahaha

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~