Keseorangan Vs Single

By mrs.bcc - November 10, 2020


 


Kehidupan Single bukanlah sebuah pengakhiran tapi sebuah permulaan❤️


Dahulu, kau selalu kata, aku single tak dapat merasa ke life seperti orang da kahwin? Mempunyai anak, suami & isteri.


Kadang-kadang aku rasa down sangat, tentang pencarian jodoh. Tapi, aku yakin doa aku akan dimakbulkan.


Yea betul, doa aku ALLAH makbulkan satu per satu di waktu yang sangat tepat. Aku je, yang selalu sangat salah sangka pada ALLAH. Tapi, ALLAH tak pernah satu pun, lupa akan doa yang aku submit.. Aku sahaja, yang terlupa bila aku submit doa tu.❤️😭😭


Betul ALLAH kata Jodoh tu RAHSIA ALLAH.. Sebab ALLAH tahu bila ALLAH nak hadirkan jodoh kau.


kesorangan bukan kita berasa kita ini useless  ingatlah kita bukan keseorangan.. ALLAH itu ada.


Mrs.bcc : Untuk sahabat aku yang single diluar sana, aku nak pesan jangan berhenti berdoa. Jangan berhenti meminta listing husband or wife macam mana yang kau nak. ALLAH MAHA MENDENGAR, ALLAH MAHA PEMBERI. Percayalah, setiap kali kau submit doa apa yang kau nak? ALLAH sedang groom kau dan jodoh kau sekali, seperti apa yang kau impikan❤️ Yea, ujian dekat dunia itu kena hadap, untuk dapat sesutu yangbkau nak. Tapi, ALLAH tidak akan memberi ujian mengikut kadar kemampuan seseorang. In syaa ALLAH.. Kau manusia, hanya perlu yakin dengan ALLAH akan makbulkan doa kau, disaat kau bersedia❤️

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~