cba

Blurr

By cikwie - September 29, 2020




Masa aku blurr selalunya masa tu kerja banyak sangat, dalam kepala otak aku load everything, sampai pecah kepala nak fikir & nak separate.

Tapi aku boleh blurr dalam banyak hal, macam2-macam topik, macam-macam cara. 

Contoh paling senang aku boleh tiba-tiba blurr nak pilih menu apa? Selalunya, aku lah orang yang paling senang nak pilih makanan, tapi jika datang blurr aku, aku boleh cakap aku tak tahu nak makan apa.. 🤣 sadis betul hidup aku ni.

Blurr dari segi lain pula, aku lambat sikit perasan orang tu crush on aku ke? nak try hard aku ke? itu lagi masalah blurr yang paling tinggi dalam hidup aku ni.. Till orang tu cakap dia minat/suka kat aku, baru aku faham.. yang ni aku blurr memang tahap maksimum la.. tu jodoh aku lambat sampai😝 blur blur aku pon.. ada jugak x blur bab2 cari jodoh ni...

Blurr lain pula, yang ni paling aku risau, aku boleh jawab masa aku mamai, aku tak sedar pun jawapan tu betul ke tak? .Sib bek laa mamai2 aku ngigau family aku je tau...

Blurr aku ni kadang-kadang bahaya kat aku, sebab aku kadang-kadang anggap semua orang baik.. padahal nak gunakan aku😅😅 tapi aku pasti Sang Pencipta dapat menjaga aku.. Insyallah.

mrs.bcc : "Blurr korang macam mana pula? cer komen, mana tahu aku boleh adaptasi new knowledge gitu"

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~