Kerepek dan Merepek SERUPA JA

By cikwie - Julai 30, 2011

Greeting! (melampau) Assalamualaikum (sebenarnya)
Adeh.. ade ke reader nak bace tuh yg sering aku terpikir semasa aku menulis BLOG ala2 bloger tegar... cacacacacacaca.... melampau tui pemikiran aku..
sedangkan penulisan aku yg agak melampau lagi "terabur bak abu rokok" (weh ayat baru nieh)
Tujuan sebenarnya  aku menulis blog atau membuat blog hanya suka2 dan perasaan ingin tahu keseronokkan menulis blog dan sambil2 mengintai2 penulisan dan kehidupan pengalaman persekitaran di dlam dunia internet.

ok laa aku memang suke merepek apetah lagi bab bab merepek yg tiada batas. skrnag nieh otak aku hanya memikirkan perasaan NEGATIF je.. aduhai aku rasa aku nieh TERTEKAN..  hmmm camne laa gamaknya...

ok tak intro nieh?
wahwahahhahahaha... aku rasa aku nak rebrandingkan(bahasa sastra abat30) balik blog aku.. aku nak update balik .. dan mengejar balik  ape yg aku kejarkan.. wakakka jgn lupa LARI laa kalo kena kejar...

layout baru blogger.com nieh pon aku dah pening kepala.. camnelaa korang leh paham... huahahha otak aku dah berkarat da nieh.. hmm.. takpe kalo tak cuma mana nak tau kan. hmm

bnyk cakap chronicle.. hmm.. rsanya mau tukar.. tapi sayang... gamaknya buat blogbaru pon ok gak..

ok laa reader2 hantu sekalian... Chalooo eh lupa tiada gambar!
p/s http://cikwie.blogspot.com :- "mereka suka aku suka ... makan kerepek "

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~