Hanyut Dalam Internet!~

By cikwie - Disember 11, 2009

Yeah.. berjaya juga aku menaip kat dalam blog nieh. entah ape sudah jadi semangat mula2 bukak blog? wakakakka.. tuh laa aku hanyut dalam arus internet . Mula2 je berkobar2.. skrang.. wahahah hanyut laa.. entah kemana..

ok laa menceritakan disini aku hanyut dalam internet nieh..bukan nya HANYUT (terkapai-kapai) cuma aku pakai pelampung je hanyut. aku sedar.. Sebenarnya bukan aku bermaksud Hanyut 24/7 internet je tak tau wat pe. sampai buat kerja pon tableh..

uh pening camne nak jelaskan dengan lebih terperinci.. skrang nieh aku rasa sudah bohsan dengan reality internet nieh. kejar sana sini.. apo pon tak dpat.. ( ehhehe bnyk info yg dpt laa ).

Ye laa terigat kembali zaman aku mula2 dlu mengenali internet. *ah buhsan la nak cite zaman dulu-dulu. sumenye cerita aku kat blog nieh sume nya DULU-DULU zaman tok kadok punya cite. Org buhsan.kan membacenye

Secara terperinci dan terserdar la aku. org tak kan bace OLD-old news tentang aku. wakakka mayb fake ke mane laa tau. sekrang nieh tengah cerita ape yg aku rasa skrang
tentang HANYUT DALAM internet. kekekke aku pernah merasa dan sampai skrang wave dia aku still rasa.

Terlalu banyak intro kat atas tuh.

Jika anda hanyut dlam internet sila jawap soklan aku

- Hari-hari nak lihat website ? email?
- Sembang di laman web? ym dan sebagainya? (walaupon ari2 sms?)
- mencari lagu? info? kekasih lama?
- Makan depan PC?
- Dok berjam2 semata2 nak download?
- Tido lambat ?
- Gila upload gambar?
- Lupa tarikh/hari ?
- Dan tak lupa  anda bermain game?

Jawapan  YA atau Tidak


Banyak cakap chronicle Say : Wah terasa beban da nieh hari semakin hampir benda banyk tak siap!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~