Sekurang-kurangnya Tulis Blog!

By cikwie - November 06, 2009

Adeh 4 jam dok depan komputer. "Bukak mp3 dengar je. Bukak Monzila "blogger.com" je. bukak photoshop cadangnye nak wat sket art work (hampeh)"

Gile Buhsan maknanya intro. Buat laa sket-sket.. operate sana sini function photoshop (padahal dah tau). TUP TAP. takde idea nak wat art work . Paling simple pon takde nak wat.. wahh KUSUT dah nieh. takpe..
Terus aku bukak blog dan menulis blog skrang nieh. "TUH pon aku tak taruk tajuk ape nak tulis nieh" bedal ja tulis wie (kate wie kepada wie).

10 minit Baru aku sambung blog nieh:-
Gile lame betul pikirkan tajuk untuk blog nieh. "ala wie tulis je ape-ape yg patut" (kata suara hari yg menjengkelkan lagi mmbosankan)."Tulis laa ape yg aku buat arineh" (katanya lagi). Aku lak jawap "ape yg aku buat sume tak menarik laa same je takde pape pon yg besh".
Maybe skrang nieh aku KEKERINGAN DAN KETANDUSAN SERTA BODOH takde idea nak wat. padahal sebelum sentuh komputer macam2 pikir nak wat.. bile dah depan pc .. hampeh... HABUK PON TAKDE. 

Sambung 4 minit kemudian :-
Wooo tajuk ape pon tak tau.. Cam nieh laa aku nak cite nieh dengar betul2 eh silap BACE ELOK2

To be contineeeeeeeeeeeew.......

p/s "Aku ada scrapbook. dulu-dulu mase aku beljar.. wakakka kemas2 bilik jumpe pulak barang2 lama"
Boleh laa lepas nieh aku take a pic dan aku ceritakan ape yg patut.NEXT BLOG  InsyaALLAH" 

 

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~