Mencari!

By cikwie - Oktober 06, 2009

Aku skang nieh nak mencari hobi baru laa. malas pulak nak main game *skakat nieh wakakka bnyk dwit habis. hmm pikiq2 kan ape lah hobi baru aku erk. hmm walaupon kalo aku tinggalkan internet,.takde laa blog nieh erk tak? huhuhu. Ok laa aku try cari hobi yg besh2 lagi bernas.

kadang2 hobi di zaman kanak2 besh gak. tapi kite dah tua. mane leh buat erk? Try try cari. hmm dah ada banyk dah hobi yg sesuai tok aku. hmm mungkin laa jugak masa aku je tak mencukupi *alasan je tuh. memang pon. Msa aku banyak. cume aku je tak tau nak manage. cam aku belajar dlu (keje, belajar, lepak kawan2, assimnent main game, Tgk Tv," . skrang nieh sume dah terabur

Huhuuhuhu KEMBALIKAH BUKU NOTA AKU!!!!!!!!!
*hobi menulis blog = Buhsan!! wakkakakaka

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. cikwie.. try hobi memacing plak..
    dpt ikan bole tlg msk utk saya..
    wakakkak

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~