Create Blog or just read Blog?

By cikwie - September 26, 2009

Alahai persoalan aku nieh . memang laa aku suke bace blog org lain. entah laa aku rasa cite aku yg tak menarik kuikukui sape nak bace ye x?

Perati betul2 tgk org nye blog sure kemas lagi besh mmbace.. ada font kecik besar dan warna warni menarik2.abih tuh kenape aku x buat cam tuh ? kekekek malas laa..

ok laa.. aku nak cite sikit laa..

RAYA PERTAMA SAYA

Haizz.. malam sebelum raya tuh aku mana tido sampai laa keesokkan pagi.. biasa laa kawan ajak lepak sampai kul 5 pagi .. balik2 sume dah bagun.. alamak.. terus ja gosok baju RAYA wakkaka kemas2 sket cari songkok butang baju. ahaks..set kueh kekekekke ape daa.. Pas tuh dalam kul 830 pi mesjid.. sebelum tuh seperti biasa tiap2 tahun sume beratur salam ngan mak abah. HOHOHO belum salam terharu lak tgk abang-abang aku akak akak aku salam. aisehmen.. takpe2 salam je Ciom2 sket mak abah.. time nieh laa aku ciom mak abah aku.. besh rasanya.. tak caya pi laa try.. pastuh salam ngan adik beradik pulak.. auch.. besh2

Memang cam raya laa rasanya kalo tak buat cam tuh pagi2 rasa tak sah ppulak.. lepas tuh aku nak pi semayang raya.. hohoho sebelum tuh aku nk pi kejut jiran aku anas kat belakang umah ajak dia pi smayang skali. kekekkee.. OK laa lepas semayang. (muke aku tiap2 tahun pi beli ais kat kedai ) wakkaka set air je kerja aku.. alahai adik aku dah lame lebuh dah.. wakkakak takpe2.. aku da biasa beli brang kan.

lepak2 umah sampai org surau dtang.. berziarah.. baru laa aku kuar.. kali nieh kaawan2 aku dtang raya 1st takde laa ramai sangat .. cuma tahum lepas lagi ramai .. siap raya ke3 lagik tuh. ahaks.. ok la. raya tahn nieh..r amau sedara aku dtang umah .. last year kami semua terjah umah diraong  12 rumah satu hari.. satu perak.. kekekkekek. tahun nieh pulak diorang serang umah aku lak.. ape leh buat.. tahun depan sure kena pi umah diorang kalo ada rezeki dan umur yg panjang la.

Pada malam pulak..ada pameli photo kekekekek sume nye gile2 takde da gambar yg kemas.. sume dah buhsan kot gambar bersususn2 tuh.. main bedal je tangkap gambar.. wakkakakakak. besh gak tgk gambar org gila  kekekekekekke [pas tuh aku pulak letih.. tido awal. wakakak backup laa semalamam tak tdo


  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. woo0t!
    cikwiee...
    sy suda nmpk anda update!
    tahniah
    ahahhaha
    best woot raya rmai famm
    jeles..
    =((

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~