Update dan Save File

By cikwie - Ogos 21, 2009

Alahai.. aku dah lupa laa banyak mail. password pon lupe gak ape nak jadi laa banyak sangat mail.. aku kena actif kan.. banyak spamer sampai mail aku 1000 mail.. nieh pon sebab aku save all file dalam aku punya GEOCITIES dekat file manager. ikutkan banyk lagi.. sume ada backup tapi malas laa nak bukak hardisk pasang balik.. tak pon ambik cd aku ... bnyak sangat file.. dari tahun 1998 ~ sampai 2006 kot. aku dah tak simpan dalam GEOCITIES . malas nak buat site dah

Cerita pasai site.. Mase umo tingkatan satu lagi aku dah buat site agak-agak tahun 1998 lagi.. igatlagi site free.. angelfire.com wakaka ada lagi ke tak.. tuh pon buat site untuk mIRC channel (biasa laa ada channel sendiri) *dlu mana ada myspace.. wakakk dlu besh main mIRC "baru betul Blind DATE" wakaka.

Ye laa bermula simpan file di internet.. alamak. brefcase.yahoo pon dah tableh pakai..dah close march sudah! banyk LAAA file dlam tuh rugi-rugi tuh laa masterpice ada cooding-cooding mirc cooding-cooding auto click. alahai.. ruginya.. ini pon kawan aku kasi tau.. sebelum geocities nak close..

Mula-mula Yahoo dah close dia punya store picture.. pon sama.. habis koleksi aku dari dlu.. ( bercakap benar laa dulu *zaman sekolah simpan gambar lucah laa pe lagi ) padan muke pon dah close.. skrang nieh yahoo.. berkrompomi ngan FLICKR pulak. takpe-takpe aku tak kisah..

Lawak pon ada tgk site-site dlu aku buat.. wakakak simple and stedy.. sume belajar sendiri.. cari cooding copy rip dan macam-macam lagi.. tuh perpunca aku bermain mIRC alahai.. besh-besh

sekrang nieh budak-budak sekarang orang sekrang dah senang kot.. ada blogger.. mysapce.. prenstyer.. twitter.. youtube.. dan macam-mcam lagi laa.. wakakak.. malas nak tulis. kalo tulis macam2 site nak tarukh..

nih pon tak larat nak save file sambung pulak esok.. aku save file.. kebanykan nya file gambar.. lagu... flash.. cooding..

*tension BREAFCASE.yahoo dah CLOSE DOWN cis.. bnyk aku punya program yg dibuat sendiri --- sekrang mencari hardisk bakup aku lame-lame.. entah buleh ke pasang ke idak.. *** alamak spanar takde la pulak nak bukak CPU DAMM

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. wow.. macam2 ad lah..
    hihih
    cikwie men mIRC jugakk??
    wahh.. msti de chanel sndri kan?
    mai nak serbu skit.. :DD

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~