Old and NEW

By cikwie - Ogos 17, 2009

Tamat Lah Sudah Perkhidmatan Mu..  lahai sedih.. aku repair boleh lagi guna.. sampai skrang aku guna.. tetapi kamu buat  aku jadi gila.. cam kena penyakit kejap ok kejap tak ok.. nak wat camne kena laa cari penganti.. walaupon begitu kamo dah banyk bantu aku.. membuat design..  aku akan frame kan lah.. kamu.. dah ditampal dan di operate  kamu tetap leh guna.. lawaupon sekejap.. ahak.. rindu kat kamu.. dah lame bertahan sejak optik menjadi kegilaan.. pada zaman tuh org masih pakai rollerball lagi.. Harga muh dulu RM 50.00  aduhai.. patut laa barang lama MAHAL tahan lama.. skrang nieh aku mencari penganti muh yg berharga RM20.00 ingget tgk laa camne  keistemewaannya.. dan juga tahan lamanya..

REST IN PEACE WITH FRAME  MY LITTLE TETIKUS

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. woaa.. baru ad kotak komen..
    ehem2..
    skunk kmu xpyh pkai tikus la cikwie..
    try pkai cek-ti lak..
    grenti tiptop
    hahah

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~