Transfomest Tuh Macam bodoh

By cikwie - Jun 25, 2009

Entah kenapa harinieh aku camgini sama cam hari sebelumya. skrang nieh pon aku main taip je sambill mendenagr mp3 kat dalam kompute aku nieh. tajuk pon belum tulis nieh. entah2 blog nieh cam blog2 sebelumya sume save dlam draft entah bila nak release. Huhu memang kalau pikir tajuk sure aku pening dan mengambil masa yg lama untuk menulis tajuk.

Tajuk oh tajuk. cam buat lagu pulak.. kuang2 kuang. tgk blog org len terasa lak kite nieh memang bodoh takde ape yg nak dicakapkan dan diceritakan. Banyak cakap chronile skrang sudah tidak menjadi sbb skrang neih aku betul2 kurang bercakap, kurang idea dan kurang ajar.. eh silap... kurang nak buat blog.

iya la mule2 skali aku terasa sengan nak tulis blog pon. huh! memang betul 1st timer sure rase segan dan skrang neh takde laa sengan mana pon.. segan kat kwan2 ja.. hohoho by the way pening jugak kalau segan  (dah start merepek nieh) CUT THE CRAP OUT~ . Semalam kelmarin macam biasa je laa pi keje dan balik umah. Wooh... penat rasanya tapi bapak aku cakap "benda kamu buat ari2 pon penat?" "bukan ke lagi senang?" betul jugak erk.

beksa laa skrang nieh sume org taknak penat tapi nak duit wakakakkaka. kadang2 bljar pandai2 pon gaji pon tinggi2 dok opis.. lagi laa besar tanggungjawap.. penat tang kepala laa kot.. same je.. sume org.. ada penatnya.. ada susahnya dan ada senangnya.. (keje).

Banyak tol cakap aku nieh.. aku biasalaa banyak cakp .. tapi org cakap jgn banyak ckap nnti bnyk pulak dosa kering yg dibuat... hoohoh Aku bukan nak gosip2 ke ape ke fitnah2 ke .. just cakap tuk aku sendiri.. kdang2 aku bace gak ape yg aku tulis.. TERASA BODOH LAK cam tak de bakat nak menulis blog.
tapi aku usaha gak menulis walaupon merepek dan makan kerepek masa merepek. Sedap pe makan kerepek ubi.. dah lame tak makan.. slalu makan kerepek kentang ngan ikan ja....( merepek dah nieh ).

Waaaaaaaaaaa, Hoooooooooo, Uikkkkkkkkkkkkks. Tuh je tau kalau dah takde idea perkataan tuh je yg di tulis. sekian mekasih baca.. takde pape kat sini cuma surat cinta je kepada aku sendiri.wakakkakakakakakak

Ape Kata esok aku tulis blog politik semasa sure bnyk idea dan leh kutuk2.. ( tuh laa manusia skrang suke kutuk org ) ... bnyk ckap laa wie... blah dlu

p/s  Tajuk Tak Sama Dengan Cerita Harap Maklum Cuma Menggunakan Advertisment untuk menarik pembaca  ( psikologi pembaca sahaja )

Banyak Cakap Chronile ~ suram bak surat saman~

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. aloh3... xkan la pos2 tu nk peram dlm draft je kot.. silalah releasekan mereka.. huuuu~~

    dah 2 hari bechenta duk beratur pjg gle nak li tiket last2 tggal sit dpn da... postpon la lg nak mengok transformer itu...

    BalasPadam
  2. bahahha..
    beksa la 2 cikwie..
    nama pon keja..
    tgk cm saya..
    xde keja nk wat ari2 au..
    bohsan3

    BalasPadam
  3. babymiLosh ; Beratur panjang ONLINE KAN ADA LEH DUK ATAS KERUSI LAGI wakakkakaka

    pija! ; Tuh kerja kamu "takde kerja"

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~