Menjawap Soalan Tag frenshit

By cikwie - Jun 15, 2009

"kenape frenshit? sebab aku suke berak!"
syarat 1
-copy dan paste kan award diatas dalam blog anda!
syarat ke 2
-jawap soalan berikut dengan jujur
1. Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali?
2. Anda Kawan Saya ?kwn??
3. Bagaimana Cara Kita Bertemu ?
4. Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya ?
5. Anda Masih Beranggapan Sedemikian?
6. Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya?
7. Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
8. Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan?
9. Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya?
10. Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya
11. Kelemahan Saya ?
12. Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
13. Perkara Yang Mengembirakan Saya ?
14. Perkara Yang Menyedihkan Saya ?
15. Saya Sudah Berpunya ?
16. Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti ?
17. Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian?
18. Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia ?
19. Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda ?
20. Kata2 Terakhir Anda?
syarat 3:
sila tag seberape banyak kawan anda yang patut menerima award ini
Jawapan
01 : Nama Saya Mohd Shukri call me wie http://cikwie.blogspot.com
02 : Yeah Im Your Friends
03 : Bertemu Di Alam Maya That mean DA INTERNET
04 : Yeah You A Human!
05 : I'm really Dam Sure!
06 : Your Word " Hi cikwie "
07 : Nope Just a lit Info
08 : w i e weirdo in earth
09 : Dont Know Yet
10 : In The internet yah last 25 hour ago i didn't online
11 : Merepek
12 : Senyuman
13 : All People happy!
14 : See people sad
15 : Nope Still searching and Get Nothing :)
16 : Yes i am
17 : bye!
18 : Terpulang kepada cerita
19 : Make new History
20 : Assalamualaikum

Bnyk nieh nak Tag pon.. sape agaknya !!
-many ppl

Anyw This is Banyak Cakap Chronicle

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. hahah..
    wat ponn..
    ei cikwie..smlm on9 kol bpe??
    wohh

    BalasPadam
  2. hahaha~
    apew lar kamu nih cik wie~
    suka berak uper ny~
    haha~ =)

    BalasPadam

Thank You For Your Comments Feel Free To visit Again~