We are coming soon!

40%

We'll notify you when the site is live:

Maintenance Mode is a free coming soon/under construction blogger template from NewBloggerThemes.com. Maintenance Mode blogger template has jQuery countdown timer, progress bar, tabbed view section, email subscription box and twitter follow and share buttons. You can go to Edit HTML replace this with your own words. For more free blogger templates, visit NewBloggerThemes.com.
Copyright © Banyak Cakap Chronicle | Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger
Design by ThemeFuse | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com

Blogwalking

Arkib Blog

Dikuasakan oleh Blogger.

Stay Connected

Label

2011 2012 wayang 2013 2014 2015 advertising asap putih astro astro intertaiment sdn bhd australia bahagia bahdikelantan banjir banjir besar kelantan barang barang naik barangan beratur berenang berhati-hati boboi book buang masa Buat duit buatan jepun Bulan Ramadhan Bulan Ramadhan 2011 bulan ramadhan 2013 Bulan Syawal buy card credit cenderahati cerita wayang cikwie comic cs1 cs2 cs3 cs4 cs5 cs6 dadah Definisi puasa demam denggi derma dermawan sedekah design direct sale Doa Dosa download Duit raya duit syiling duit syiling baru 2011 duit syiling baru ringan en.savefrom.net facebook Festival Teater perak 2013 finding content free Gaza gelanggang tuk wali Gelanggang tuk wali 2013 Ghost rider google google search gugusan manjoi guitar Gula hack halal haram hari raya aidilfitri harith iskandar idea Info internet ipoh istana budaya jabatan kesihatan japan Jenayah Siber jentik-jentik JKKN perak jozan jualan langsung kad raya kampung kedai Kena tipu kerbersihan keylogger komisyen Kuih Raya label Laman web palsu loteri LYNAS malaysia mangga manjoi mastercard melayu menyamar misi MisiKelantan mode merapu money scam mudah.com musim Negatif oder office online otak paypal peminta sedekah pengemis penipuan penyakit perak photoshop pilihan raya playmoya Politik Posa pray for gaza prayforkelantan protect computer Puasa que rare earths Ratna Kadhal Raya raya 2011 raya 2012 raya 2013 refresh kepala rekabentuk review sabar saleman screen shot search techhiques search tool Seronok sharing shipping shoping sintetik Spirit of vegeance story superb66 superbsixtysix surat khabar tahun melawat perak 2012 Tahun melawat perak 2013 Teater tenggelam Tepung The Lanthamide concentrates rare earths Tips toksik trademark tutorial upload Utusan malaysia vector visa Wayang web web overview wie windows 8 youtube

Money Convert

Sumbangan

Saja je saya nak mintak derma, takde ape2 pon (direct laa mintak anda!)Duit saya dpt nieh saya enjoi! betoi tuh. anda tolong saya, saya mungkin tolong anda
Terdapat ralat dalam alat ini

Twitter Update

Mengenai Saya

Foto saya

hi nama saya mohd shukri bin mat doa, dan mereka mengenali saya dengan nama wie atau cikwie

Masa itu Cakap

Orang Asing

Khamis, 24 Mac 2016

gembira sedetik lebih

kadang kadang terpikir, happy ke aku ni skrang, ah. haritu. kenapa hari tu tersenyum aku, mungkin sudah lama . mungkin teringat, dan sebenarnya aku gembira bila org yg aku harapkan balas msg aku, walaupon beberape patah perkataan, walaupon beberape interaksi , cukup rasanya utk aku gembira,

mulai fokus, bukan aku mendiamkan diri itu tak ambil peduli, padahal dalamm sudut jauh dalam hati aku mmg perduli.

aku ucapkan terima kasih,

aku akan cuba lagi,

bersabar, dan terus bersabar,

aku skrang mengumpulkan rasa yakin, kekuatan dan lain2

insyallah,

insyallah,

aku cuba berserah dan berusaha.

Sabtu, 13 Februari 2016

aku tidak normal

aku benci bila aku tidak dapat buat ape yang aku sebut
ya aku hipokrit

kenapa?

aku sendiri tidak percaya

sampai sekarang. masih dlm dilema

awk pon tahu kan?
sumenye sy ckp tak serupa bikin.

serupa je .
sama je
mmmm je

sebab awak kot!

Isnin, 8 Februari 2016

Jiwa

Jika terasa smthing
Jika terasa berani
Jika terasa hilang
Jika smthing itu tidak pudar

Sy ad. Sentiasa menunggu khabar

Sabtu, 6 Februari 2016

sentiasa ingat

Setelah lama sedikit aku mendiamkan diri
teringat itu semakin segar

doakan aku mengigati maha pencipta dari makluknya
lebihkan cinta aku kepada maha pencipta dari makluknya
semoga aku tidak buntu untuk melihat perancangan maha pencipta

waktu ini aku cuba lupa, waktu ini aku mengingati

berserah..

Rabu, 20 Januari 2016

There More

bila masa dah tiba,
bak kate aku create sendiri

"Lagi lama ku pejam, Lagi gelap aku rasa"


Ask me!

Answer Questions

Pengikut